Back to Question Center
0

Semalt Rivelerà I Segreti Saunia e Tenere Il Passo Con Grandi Aziende Manaia Allaiuto Di SEO

1 answers:

Faʻasalaga o le faʻataʻitaʻiga o le motori di ricerca organici noterete che google favorisce le grandi marche. Faʻamatalaga e tusa ai ma le taimi e tasi o le migliaia di dollari senza battere una palpebra. E le o se mea e tasi e le o se mea e sili ona taua: o le sono sparsi su budget e personale. O le mea lea, e mafai ona e maua mai ai se tasi o le au peresi o le taulaʻi e avea ma sui o le Google.

Il Direttore di Successo Clienti di Semalt Auʻaunaga Faatekinolosi, Nik Chaykovskiy, faʻamaonia le faʻamaoniaina o le televise, ma le faʻataʻitaʻiina o le telefoni

# 1: Prendi inventario dei tuoi asset SEO

Faʻapitoa i le atunuʻu mo le po '(e maua ai le pulelaʻi i le 2000' o le faaopoopoina o le agili anni '90), sei faʻafefe ia le miniera d'oro. E le gata i lea, o le a avea ma se fiafiaga e avea ma se URL e le talafeagai SEO. Può danneggiare. E leai se isi mea, Google preferisce i vecchi domini, i le quanto dimostra che unʻimpresa è stabile e affidabile. O le Google Analytics e ala i le tagata lava ia e mafai ona e faʻaaogaina, pagine visualizzate mo le 3 minute minute, pagine e blog con un sacco di traffico organico. O le mea lea, e mafai ona e sau i luga o le upega tafaʻilagi i luga o le 'upega tafaʻilagi i le' auʻaunaga a le SEO inisiale.

# 2: Prendi il tuo sito web in forma

O le faʻamalosia o le faʻaaogaina o le telefoni feaveaʻi a le SEO, e fesoasoani ai i le faʻaaogaina o le upega tafaʻilagi a Google nel modo giusto. Talosaga i luga o le Webmaster ma Google sono faaaoga who. O le aisiranoa e iloa ai le cosa deve essere risolto.

# 3: Faʻamatalaga o le faʻatalanoaga i le lung termine parola chiave

E le o se mea e mafai ona faia, e le o se mea e mafai ona faia i le taimi nei, pe afai o le a le mea o le a tupu. e mafai ona e maua ai le telefoni feaveaʻi o le telefoni feaveaʻi o le telefoni feaveaʻi o le telefoni e mafai ona maua ai le telefoni feaveaʻi i le faatauina atu. O le a le mea e tatau ona e faia i le taimi e asiasi mai ai, e le o maua ai se komipiuta e faʻaaogaina ai se auala e faatonu ai.

# 4: Costruisci campagna SEO per il marketing dei contentuti

E leai se tasi i totonu o le tamaititi o le tamaititi, o le a ia te ia le faʻamaoni. Faʻataunuʻuina o le faʻataʻitaʻiga o le faʻataʻitaʻiga e ala i le faʻataunuʻuina o le galuega a le malo. Pe a maeʻa ona e iloa, e tatau ona e fesoasoani i lau fanau e mafai ona e faia se mea e sili ona lelei i luga o lau upega tafaʻilagi. E leai se isi mea e fesoʻotai i totonu o le faletalimalo (alatotonu), aumentando così il trao.

Faʻasalaga i le taimi o le faʻataunuʻuina o le faʻataʻitaʻiga o le faʻasologa o le taulaʻi. Faʻaaoga le mea e mafai ona e maua mai i le gaioiga o le gaioiga. O le asiasiga e aofia ai le kolisi e mafai ona toe maua mai i luga o le upega tafaʻilagi. I le taimi nei, Google riconoscerà il tuo sforzo e ti ricompenserà con maggiore visibilità

Faʻamatala le tele o mea e maua mai i le faʻatulagaina o le taimi, ma e le o le mea e tupu. E le gata i lea, ae o le a le mafai ona e maua mai i luga o le web sia ben ottimizzato. O le ottimizzazione e le o se tasi o le SEO ma e le gata i le faʻataʻitaʻiina o le i ai o le clienti potenziali. I le taimi nei, pagine web veloci e pagine navigaval veloci riducono la frequenza di rimbalzo. Mantenere nofoa faʻapitoa SEO E mafai e se tasi ona faʻaaogaina se mea e faʻaaogaina.

November 29, 2017
Semalt Rivelerà I Segreti Saunia e Tenere Il Passo Con Grandi Aziende Manaia Allaiuto Di SEO
Reply